KeresőoptimalizálásKeresőoptimalizálás
KeresőoptimalizálásKeresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás - Google Adwords összehasonlítás - Tudástár

Keresőoptimalizálás - Google Adwords összehasonlítás

Google Adwords hirdetés

Mit kínál?
A Google első találati oldalán megjelenést biztosít az erre fenntartott területen - szponzorált linkek megnevezésű területen a találati lista jobb oldalán, időnként a tetején is - kattintás alapú fizetéssel.

Néhány előnye:
- viszonylag gyors megjelenés. Amint bekönyvelik az átutalt összeget, indulhat a kampány;
- állítható megjelenési időtartomány, be lehet állítani melyik napig fusson a hirdetés.

Néhány hátránya:
- A megjelenések számát korlátozza, a megállapított költségkeret;
- a havi költsége jelentősen magasabb, mint a keresőoptimalizálás költsége;


Honlap optimalizálás

Mit kínál?
A Google első találati oldalára (első tíz pozíció) hozza fel a honlapot az organikus találatok között.

Néhány előnye
- A megjelenések száma korlátlan (annyiszor jelenik meg ahányszor keresnek);
- mindezt a alacsonyabb fix költséggel lehet elérni, mint az Adwords díja;
- nem csak az optimalizált kulcsszavakra szerepel jól a honlap, hanem az magával vonz még más kulcsszavakat is.

Néhány hátránya:
- Viszonylag lassan éri el az első oldalt. Több esetben a szerkesztés után 2 héttel már sikereket értünk el, de többségében 1 hónapra szükség lehet.


Kapcsolódó kifejezések a Keresőoptimalizálás - Google Adwords összehasonlítás témakörében:
Keresőoptimalizálás; Google Adwords.


<< Vissza a tudástárhoz


Keresőoptimalizálás